sobota, 25 listopada 2017

3 pomysły na pyszne omlety

Dzisiaj mam dla Was przepis na trzy omlety, na które miałam fazę przez ostatnie miesiące. Kolejno dzień w dzień jadłam na kolacje raz jednego, raz drugiego, raz trzeciego, więc możecie się domyślać jakie są pyszne! :D


Omlet dyniowy


  • 100 g puree z dynii (obieram, kroje dynie na mniejsze kawałki i gotuje ok 20 min w małej ilości wody) 
  • 15 g mąki kukurydzianej
  • 15 g mąki jaglanej
  • 15 g ksylitolu
  • jajo

Suche składniki mieszamy, dodajemy jajo i puree, blendujemy i smażymy pod przykryciem na małym ogniu. U mnie z pokruszona gorzką czekoladą i figami. 





Omlet jabłkowy:

  • 20 g mąki kukurydzianej
  • 20 g mąki ryżowej
  • jajo
  • 50 g mleka kokosowego (bądź innego)
  • duża łyżka cynamonu
Wszystkie składniki blendujemy i smażymy pod przykryciem. Posypujemy startym jabłkiem i cynamonem.









Omlet lniany

  • 20 g mąki lnianej (do kupienia w lidlu)
  • 20 g mąki kukurydzianej
  • jajo
  • 15 g ksylitolu
  • 70 g mleka kokosowego (lub innego)
Składniki mieszamy, smażymy cierpliwie na niedużym ogniu pod przykryciem. Polewamy serkiem wiejskim i dżemem.




Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

4 komentarze:

  1. Omlety to moje ulubione danie, więc z chęcią wypróbuję Twoje propozycje.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie skorzystam z tych przepisów i poznam nowe smaki :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Aż ślinka cieknie. Naprawde smakowite produkcje omletowe :D :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)