czwartek, 10 sierpnia 2017

Pomysły na dania z makaronem cz. II

Ostatnio było na zielono, to dzisiaj na..czerwono! Nic mi tak nie pasuje do makaronu jak sos pomidorowy. Mam jeden sprawdzony przepis, który męczę na okrągło, bo jest przepyszny:D




Pyszny sos pomidorowy!

  • Cebulkę kroimy w kostkę, podsmażamy na patelni
  • Dodajemy doprawionego pieprzem i pokrojonego w kostkę kurczaka
  • Po ok. 5 minutach wlewamy pomidory w puszce - doprawiamy pieprzem, papryką słodką, ziołami prowansalskimi (pamiętajcie, sekret tkwi w przyprawach<3), mieszamy i dusimy pod przykryciem
  • Kiedy makaron się ugotuje, mieszamy wszystko na patelni i dusimy jeszcze przez ok 10 minut.

Do tej mieszanki można dodać jeszcze cukinie, czy inne warzywa, też będzie super! 







Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam makarony pod każdą postacią <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  2. it all looks soooo delicious!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja kocham jeść makaron mniam <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to smakowicie wygląda!
    Uwielbiam makaron pod każdą postacią.


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Oslo ♥
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)