sobota, 6 sierpnia 2016

Tradycyjny obiad w wersji FIT + Jaki jogurt naturalny wybrać?

Każdy ma inną wizję tradycyjnego obiadu. Mi kojarzy się z ziemniakami, kotletem i kapustą :D To jest zdecydowanie mój obiad z dzieciństwa i wtedy mogłabym go jeść codziennie. Teraz oczywiście też nim nie pogardzę ale na co dzień jednak wprowadzam parę zmian!




Czego potrzebujemy?


Zamiast ziemniaków - kasza, zamiast kotleta - filet z ulubionymi przyprawami, zamiast kapusty - sałatka, dodatkowo jajko sadzone. Czyż nie brzmi pysznie?;)
Proporcje dowolne! ;)









Zatrzymam się trochę przy jogurcie naturalnym. Niestety niektóre firmy nadużywają tej nazwy. Można w nich znaleźć tyle składników, że słowo 'naturalny' nijak się ma do rzeczywistości. Wybierajmy jogurty bez mleka w proszku - zawiera cukier mleczny i cholesterol. Jogurt naturalny składa się tylko z mleka i dobrych bakterii. Najlepiej zrobić go samemu, ale że nie każdemu się chce to z tych ogólnie dostępnych polecam bakomę - inne omijajcie szerokim łukiem;)











Smacznego kochani <3

3 komentarze:

  1. Mniam kocham takie obiady <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym to zjadła teraz zaraz hah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie obiady najlepsze!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)