niedziela, 19 czerwca 2016

Fit pancakes bananowo - kakaowe

Coś słodkiego, prostego i szybkiego na niedzielny obiad? Naleśniki bananowo - kakaowe! Tak naprawdę sprawdzą się nie tylko na obiad ale i na śniadanie i na kolacje. Proporcje zależą od waszych upodobań i apetytu;)
Ja uwielbiam i mogłabym jeść codziennie!




Czego potrzebujemy?





Kaszę gotujemy, wszystkie składniki blendujemy i smażymy na oleju kokosowym.
Smarujemy jogurtem, dżemem, masłem orzechowym - tym co lubicie i macie w kuchennej szafce.


GOTOWE!;)














Smacznego! <3

INSTAGRAM

11 komentarzy:

  1. mniam ciekawe pancakes z kaszą jaglaną ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam desery z kaszą jaglaną! Pancakes wyglądają pysznie, na pewno wypróbuję przepisu w wolnej chwili :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam <3
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie składniki które uwielbiam :O I widac po nich ze są bardzo syte :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądają!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się głodna zrobiłam! bosko wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pancakes, szczególnie na śniadanie. Jutro wypróbuje ten przepis, wyglada swietnie :)
    Pozdrawiam
    Zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)