sobota, 2 kwietnia 2016

Pasztet z brokuły i fety

Pamiętam, że w liceum uwielbiałam pasztet tak bardzo, że co drugi dzień miałam z nim bułkę. Po pewnym czasie był to mój znak rozpoznawczy;d Oczywiście obowiązkowo musiał być to pasztet pieczony. Teraz jem go zdecydowanie rzadziej, a jak już mam na niego ochotę to piekę go sobie sama. Robiłam już pasztet z ciecierzycę, a teraz przyszła pora na pasztet z brokuły!
Połączenie brokuł i fety jest zdecydowanie idealne <3




Czego potrzebujemy?









Sposób przygotowania
1. Brokuły gotujemy w lekko posolonej wodzie. 
Po ugotowaniu i odsączeniu dodajemy fetę, żółtka i namoczone w wodzie płatki owsiane. Doprawiamy pieprzem, majerankiem, czosnkiem i blendujemy na gładką masę.
2. Białka ubijamy na sztywną pianę i dodajemy do masy delikatnie mieszając.
3. Masę przelewamy do formy wyłożonej papierem do pieczenia i wysmarowanego połową oliwy.
4. Wyrównujemy wierzch i smarujemy resztą oliwy.
5. Pieczemy 50 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni.




SMACZNEGO! 







Zapraszam na INSTAGRAM, gdzie jestem codziennie!


10 komentarzy:

  1. Wygląda mega apetycznie:) Uwielbiam brokuły:)
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam takich przepisów i na pewno wypróbuję!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jaki to smak :) ale taki pieczony domowy pasztet uwielbiam :)
    (p.s. brokuł się chyba nie odmienia)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna, wspaniały pomysł na pewno go wypróbuję :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego jeszcze nie jadłam, musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie jadłam takiego pasztetu ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejny kulinarny świetny post :-) bardzo lubię paszteciki chętne bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłodniałam przez Ciebie!:D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)